Paul-Edouard AUBRY (40) is van opleiding handelsingenieur (businessschool Solvay, 2003), maar beschikt ook over een Master in Financial Management (Vlerick). Hij heeft 15 jaar ervaring in vastgoed. Hij startte zijn vastgoedcarrière als Investment Adviser bij CBRE, waar hij internationale investeerders adviseerde over vastgoedinvesteringen in België en Luxemburg. Nadien was hij Investment Manager voor Fidentia Real Estate Investment, een dochteronderneming van CNP (holding van Albert Frère), en was hij verantwoordelijk voor de (des)investeringsprocessen en het financiële beheer. In 2011 werkte hij mee aan de lancering van Eaglestone. Als Development Director is hij verantwoordelijk voor het identificeren van investeringsopportuniteiten, overnames en projectbeheer. In 2014 richtte Paul-Edouard samen met Baudouin Mathieu ARTONE nv op, dat het duo sindsdien gezamenlijk beheert.
Laurence DE MEULDER (43) is burgerlijk ingenieur-architect (KULeuven, 2000) en behaalde in 2014 een PRINCE2 Foundation-certificatie. Ze heeft 21 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze begon haar loopbaan bij architectenbureau Beauvoir, waar ze zich vooral toelegde op het ontwerp en de opvolging van residentiële projecten. Vanaf 2005 was ze als project manager bij Colliers International verantwoordelijk voor de coördinatie van verschillende kantoorprojecten (BNP, Linklaters, Eurocontrol enz.). In 2015 trad ze toe tot de GVV Home Invest Belgium als project manager. Daar verdiepte ze haar kennis van de technische aspecten en coördinatie van bouwprojecten. Sinds 2019 is Laurence Project Manager bij ARTONE.
Charlotte DOUMIER (36), architecte van opleiding (Saint-Luc, 2008), volgde ook het Executive Programme in Real Estate (Solvay, 2017) Ze heeft 13 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze startte haar carrière als architecte bij een Brusselse firma. Daarna werkte ze in het buitenland voor de stichting ‘Architectes de l'urgence’. Terug in België ging ze opnieuw aan de slag in de wereld van de architectenbureaus en was ze tegelijk assistente aan de UCL. Ze trad in dienst van het architectenbureau ETAU, waarvoor ze een aantal jaren werkte aan grote projecten voor rusthuizen en assistentiewoningen. In 2016 werd ze projectmanager bij Fair Estate, waarvoor ze onder meer meewerkte aan projecten in partnership met BPI en Belgian Land. In 2017 werd Charlotte deel van het ARTONE-team als Project Manager.
Nicolas JUDKIEWICZ (35), handelsingenieur (businessschool Solvay, 2008), volgde ook een Executive Programme in klantstrategie en ondernemingsgroei (Insead, 2014). Hij heeft 11 jaar ervaring in vastgoed. Zijn carrière in vastgoed startte in 2010 bij PWC, waar hij eerst verantwoordelijk was voor financiële audits, onder meer van Belgische en Luxemburgse vastgoedfondsen. In 2013 ging hij aan de slag op de afdeling Deals Transactions van PWC. Daar ontwikkelde hij zijn kennis van financiële analyse, businessplannen, kasstroom in het kader van due diligence bij aankoop of verkoop van beursgenoteerde ondernemingen, financiële instellingen, besloten vennootschappen en private equity-fondsen, onder andere in de vastgoedsector. In 2018 trad Nicolas in dienst bij ARTONE als Chief Financial Officer (CFO) en lid van het directiecomité.
Arnaud LAUNOY (32), burgerlijk ingenieur bouwkunde (ULB, 2012), heeft 9 jaar ervaring in vastgoed. Hij begon zijn carrière als Structural Engineer bij Besix Group, waar hij werkte aan buitenlandse projecten (Saoedi-Arabië en Frankrijk). In 2014 werd hij Technical Office Engineer bij de Ondernemingen Jacques Delens (Besix Group). In die functie coördineerde hij de renovatie van kantoren, parkings en ondergrondse ruimten. In 2017 nam hij de rol van werfleider op zich voor verschillende grote residentiële, commerciële en crècheprojecten. Sinds 2020 is Arnaud Project Manager bij ARTONE.
Séverine LEBEGGE (39) beschikt over een diploma Sociologie (ULB, 2003) en heeft zich nadien gespecialiseerd in Human Resources Management (ULB, 2004). Ze heeft 1 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze begon haar loopbaan als opleidingsverantwoordelijke voor een firma in de medisch-sociale sector (FASD). In 2008 nam ze er de leiding over de afdeling thuishulp, waar ze vooral verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het projectbeheer, het gezondheidsbeleid en onderhandelingen met de vakbonden. In 2018 schoolde ze zich om tot Home Organiser en werd ze zelfstandig organisatiecoach met "Do It Well". Sinds 2020 is Séverine in dienst bij ARTONE als Administrative Coordinator. Ze staat in voor de administratieve coördinatie, het personeelsbeheer en de communicatie.
Baudouin MATHIEU (41) beschikt over een diploma Rechten (UCL, 2002) en een Executive Master in Management & Finance (businessschool Solvay, 2009). Hij heeft 19 jaar ervaring in vastgoed. Hij begon zijn carrière als advocaat gespecialiseerd in vastgoed, constructie en corporate finance (eerst aan de balie van Luik, vervolgens in het Groothertogdom Luxemburg). Vanaf 2007 was Baudouin als ‘Head of Legal & Tax’ van de Allfin Group (vandaag Immobel) verantwoordelijk voor de juridische en fiscale aspecten van projecten en de holding. Daarnaast structureerde hij de (des)investeringen. In nauwe samenwerking met de CFO was hij verantwoordelijk voor de financieringsactiviteiten van alle projecten in België en in het buitenland. Daarna was hij ‘Head of Fund Management’ voor CBRE in België. In 2014 richtte Baudouin samen met Paul-Edouard Aubry ARTONE nv op, dat het duo sindsdien gezamenlijk beheert.
Rouben MATIKIAN (28) heeft een masterdiploma in bedrijfseconomie en financiële markten (Universiteit van Aix-Marseille, 2016). Hij heeft 4 jaar ervaring in vastgoed. Hij liep verschillende stages bij het IRD (het Franse onderzoeksinstituut voor ontwikkeling), waar hij administratieve, boekhoudkundige en financiële taken op zich nam. In 2017 startte Rouben bij ARTONE als Business Analyst. Vervolgens groeide hij door tot Financial Controller.
Céline MERTENS (34) beschikt over een diploma Rechten (ULB, 2009) en kan daarnaast al terugblikken op 12 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze begon haar carrière als advocate aan de balie van Brussel voor het kantoor Simont Braun. Daar ondersteunde ze cliënten bij vastgoedtransacties en aanverwante zaken (bouw, burgerlijk recht en handelsrecht). Nadat ze het Executive Programme in Real Estate had afgerond (Solvay Brussels School, 2013), wou ze actiever betrokken zijn bij vastgoedprojecten. Daarop verliet ze de balie en maakte ze de overstap naar een vastgoedgroep gespecialiseerd in residentiële projecten. In 2016 ging ze aan de slag bij een juridisch adviesbureau gespecialiseerd in stedelijke ontwikkeling en het milieu, waar ze tal van projectontwikkelaars adviseerde. Céline trad in 2021 in dienst bij ARTONE als Head of Legal, in een veelzijdige functie waarin ze haar talenten in projectbeheer en juridisch toezicht ten volle kan ontplooien.
Denis NOËL (40) behaalde in 2002 een eerste diploma als industrieel ingenieur (ECAM) en werd vervolgens burgerlijk ingenieur bouwkunde (UCL, 2004). Hij heeft 17 jaar ervaring in vastgoed. Hij begon zijn carrière in 2004 bij BPC als projectingenieur, waar hij verantwoordelijk was voor contractonderhandelingen en instond voor het beheer van de onderaannemers. In 2013 werd hij projectleider en volgde hij de werkzaamheden en de technische aspecten van projecten nauwgezet op. Daarnaast verzorgde hij de coördinatie en opvolging van architecten en bouwteams. Sinds 2016 werkt Denis bij ARTONE als Technical Director. Drie jaar later nam hij de functie van Chief Operating Officer (COO) op zich en werd hij lid van het directiecomité.
Manoëlle VROYE (42) is gediplomeerd interieurarchitecte (Saint-Luc, 2000). Ze begon haar carrière als interieurarchitecte in Milaan bij Studio Arnaboldi. In 2001 ging ze aan de slag bij Facq als klantenadviseur. In 2012 richtte ze Dimmi Home op en werd ze klantenadviseur voor nieuwe vastgoedprojecten en privéprojecten (vastgoedstyling, interieurcoaching ...). Sinds 2016 begeleidt ze de klanten van ARTONE bij de afwerking van hun projecten.