Paul-Edouard AUBRY is van opleiding handelsingenieur (businessschool Solvay, 2003), maar beschikt ook over een Master in Financial Management (Vlerick). Hij heeft 15 jaar ervaring in vastgoed. Hij startte zijn vastgoedcarrière als Investment Adviser bij CBRE, waar hij internationale investeerders adviseerde over vastgoedinvesteringen in België en Luxemburg. Nadien was hij Investment Manager voor Fidentia Real Estate Investment, een dochteronderneming van CNP (holding van Albert Frère), en was hij verantwoordelijk voor de (des)investeringsprocessen en het financiële beheer. In 2011 werkte hij mee aan de lancering van Eaglestone. Als Development Director is hij verantwoordelijk voor het identificeren van investeringsopportuniteiten, overnames en projectbeheer. In 2014 richtte Paul-Edouard samen met Baudouin Mathieu ARTONE nv op, dat het duo sindsdien gezamenlijk beheert.
Laureline DESMET, behaalde een diploma in toerisme en recreatie (CPSU Brussel) en volgde daarnaast heel wat aanvullende opleidingen, waaronder een opleiding tot welzijnscoach en preventieadviseur niveau 3. Ze is ook vlot viertalig en spreekt Engels, Italiaans, Nederlands en Kroatisch. Aan het begin van haar loopbaan werkte ze zowel in België als in het buitenland. Eerst als animator en vertegenwoordiger, om in 2010 aan de slag te gaan bij BIP VisitBrussels als officemanager, waar ze team lead was en de organisatie van evenementen in Brussel coördineerde. Drie jaar later nam ze er de functie van Europe Direct Brussels Manager op zich, waarvoor ze samenwerkte met de Europese Commissie. In 2016 trad ze in dienst bij Terrabio, waar ze bij HR werkte en actief was als welzijns- en preventieadviseur. Sinds 2022 is ze Administrative Support bij Artone en verleent ze ondersteuning bij administratieve en operationele taken.
Charlotte DOUMIER, architecte van opleiding (Saint-Luc, 2008), volgde ook het Executive Programme in Real Estate (Solvay, 2017) Ze heeft 13 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze startte haar carrière als architecte bij een Brusselse firma. Daarna werkte ze in het buitenland voor de stichting ‘Architectes de l'urgence’. Terug in België ging ze opnieuw aan de slag in de wereld van de architectenbureaus en was ze tegelijk assistente aan de UCL. Ze trad in dienst van het architectenbureau ETAU, waarvoor ze een aantal jaren werkte aan grote projecten voor rusthuizen en assistentiewoningen. In 2016 werd ze projectmanager bij Fair Estate, waarvoor ze onder meer meewerkte aan projecten in partnership met BPI en Belgian Land. In 2017 werd Charlotte deel van het ARTONE-team als Project Manager.
Finance & Process Manager
Rouben MATIKIAN (28) est diplômé en Finance, Entreprise et Marchés (Université de Aix-Marseille, 2016). Il a 6 ans d’expérience en immobilier. Il a effectué plusieurs stages en entreprise pour IRD (Research & Development Institute) où il s’est chargé de tâches administratives, comptables et financières. En 2017, Rouben rejoint Artone en tant que Business Analyst, puis Financial Controller. Sinds 2023 is hij Finance & Process Manager.
Nicolas JUDKIEWICZ, handelsingenieur (businessschool Solvay, 2008), volgde ook een Executive Programme in klantstrategie en ondernemingsgroei (Insead, 2014). Hij heeft 11 jaar ervaring in vastgoed. Zijn carrière in vastgoed startte in 2010 bij PWC, waar hij eerst verantwoordelijk was voor financiële audits, onder meer van Belgische en Luxemburgse vastgoedfondsen. In 2013 ging hij aan de slag op de afdeling Deals Transactions van PWC. Daar ontwikkelde hij zijn kennis van financiële analyse, businessplannen, kasstroom in het kader van due diligence bij aankoop of verkoop van beursgenoteerde ondernemingen, financiële instellingen, besloten vennootschappen en private equity-fondsen, onder andere in de vastgoedsector. In 2018 trad Nicolas in dienst bij ARTONE als Chief Financial Officer (CFO) en lid van het directiecomité.
Arnaud LAUNOY, burgerlijk ingenieur bouwkunde (ULB, 2012), heeft 9 jaar ervaring in vastgoed. Hij begon zijn carrière als Structural Engineer bij Besix Group, waar hij werkte aan buitenlandse projecten (Saoedi-Arabië en Frankrijk). In 2014 werd hij Technical Office Engineer bij de Ondernemingen Jacques Delens (Besix Group). In die functie coördineerde hij de renovatie van kantoren, parkings en ondergrondse ruimten. In 2017 nam hij de rol van werfleider op zich voor verschillende grote residentiële, commerciële en crècheprojecten. Sinds 2020 is Arnaud Project Manager bij ARTONE.
Séverine LEBEGGE beschikt over een diploma Sociologie (ULB, 2003) en heeft zich nadien gespecialiseerd in Human Resources Management (ULB, 2004). Ze heeft 1 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze begon haar loopbaan als opleidingsverantwoordelijke voor een firma in de medisch-sociale sector (FASD). In 2008 nam ze er de leiding over de afdeling thuishulp, waar ze vooral verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het projectbeheer, het gezondheidsbeleid en onderhandelingen met de vakbonden. In 2018 schoolde ze zich om tot Home Organiser en werd ze zelfstandig organisatiecoach met "Do It Well". Sinds 2020 is Séverine in dienst bij ARTONE als Administrative Coordinator. Ze staat in voor de administratieve coördinatie, het personeelsbeheer en de communicatie.
Céline MERTENS beschikt over een diploma Rechten (ULB, 2009) en kan daarnaast al terugblikken op 12 jaar ervaring in de vastgoedsector. Ze begon haar carrière als advocate aan de balie van Brussel voor het kantoor Simont Braun. Daar ondersteunde ze cliënten bij vastgoedtransacties en aanverwante zaken (bouw, burgerlijk recht en handelsrecht). Nadat ze het Executive Programme in Real Estate had afgerond (Solvay Brussels School, 2013), wou ze actiever betrokken zijn bij vastgoedprojecten. Daarop verliet ze de balie en maakte ze de overstap naar een vastgoedgroep gespecialiseerd in residentiële projecten. In 2016 ging ze aan de slag bij een juridisch adviesbureau gespecialiseerd in stedelijke ontwikkeling en het milieu, waar ze tal van projectontwikkelaars adviseerde. Céline trad in 2021 in dienst bij ARTONE als Head of Legal, in een veelzijdige functie waarin ze haar talenten in projectbeheer en juridisch toezicht ten volle kan ontplooien.
Denis NOËL behaalde in 2002 een eerste diploma als industrieel ingenieur (ECAM) en werd vervolgens burgerlijk ingenieur bouwkunde (UCL, 2004). Hij heeft 17 jaar ervaring in vastgoed. Hij begon zijn carrière in 2004 bij BPC als projectingenieur, waar hij verantwoordelijk was voor contractonderhandelingen en instond voor het beheer van de onderaannemers. In 2013 werd hij projectleider en volgde hij de werkzaamheden en de technische aspecten van projecten nauwgezet op. Daarnaast verzorgde hij de coördinatie en opvolging van architecten en bouwteams. Sinds 2016 werkt Denis bij ARTONE als Technical Director. Drie jaar later nam hij de functie van Chief Operating Officer (COO) op zich en werd hij lid van het directiecomité.
Manoëlle VROYE is gediplomeerd interieurarchitecte (Saint-Luc, 2000). Ze begon haar carrière als interieurarchitecte in Milaan bij Studio Arnaboldi. In 2001 ging ze aan de slag bij Facq als klantenadviseur. In 2012 richtte ze Dimmi Home op en werd ze klantenadviseur voor nieuwe vastgoedprojecten en privéprojecten (vastgoedstyling, interieurcoaching ...). Sinds 2016 begeleidt ze de klanten van ARTONE bij de afwerking van hun projecten.